A A A K K K
для людей із порушенням зору
Козельщинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Вакансії

Дата: 06.09.2018 15:47
Кількість переглядів: 1088

У виконавчому комітеті селищної ради проводиться конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності.

Основні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:

-    громадянство України;

-    повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, бакалавра;

-    знання профільного законодавства в обсязі, необхідному для виконання службових обов’язків;

-    стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше трьох років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше п’яти років;

-     володіння державною мовою;

-    навички володіння ПК.

Перелік документів, що подаються до конкурсної комісії: 

- заява про участь у конкурсі;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- заповнена особова картка (форма П-2-ДС) з відповідними додатками;

- копії документів про освіту;

- відомості про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї;

- копії паспорта громадянина України та ідентифікаційного коду.

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня виходу оголошення, за адресою: смт. Козельщина, вул. Остроградського, 87.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці за тел. 3-12-01.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь