A A A K K K
для людей із порушенням зору
Козельщинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Виконавчий комітет Козельщинської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади!

Дата: 11.02.2022 14:37
Кількість переглядів: 2461

 

   Виконавчий комітет Козельщинської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади :

- державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Козельщинської селищної ради;

Основні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:

- громадянство України;

- освіта  вища юридична;

- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

          - вільне володіння державною мовою;

-навички користуватися комп’ютерною технікою

Особи, які відповідають основним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- 2 фотокартки розміром 4х6 см;

- заповнену особову картку (форма П- 2-ДС) із відповідними додатками;

- копії документів про освіту;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;

- копії паспорта громадянина України, ідентифікаційного номеру.

Документи приймаються упродовж 30 календарних днів із дня оприлюднення повідомлення про оголошення конкурсу за адресою: смт Козельщина,         вул. Остроградського, 75/15, тел. 3-12-01.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків надається за адресою: смт Козельщина, вул. Остроградського, 75/15, тел. 3-12-01.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь